top of page
  • Ela Bar Zvi

מיינד, פול וגם נס


מיינדפולנס למה זה חשוב?

ואיך זה מתקשר לשוק העבודה?

כשאני בסטייט אוף מיינד הנכון, אז אני יכולה לתת פול גז ולא בניוטרל ואפילו להנות מהקפה או הנס של הבוקר.

תנסו את זה, זה עובד!


עכשיו תראו, בא לי לנפץ לכם כמה קונספציות.

1. מדיטציה זה לחלשים. הפוך!

2. מדיטציה זה לרוחניקים. הפוך!

3. מדיטציה זה לא לעשות כלום. הפוך!

4. מדיטציה זה פשוט. הפוך!


אמרתי לכם : נס הפוך, חזק בבקשה☕️



1. מדיטציה זה לא לחלשים בלבד. כמה אנשים ״חזקים״ אני מכירה שנשברו ונסדקו בדרך. אולי דווקא בגלל היותם בלתי חדירים! המדיטציה נועדה לכל בני האדם באשר הם. והיא כלי חשוב בחוויה האנושית כדי לשרוד את העולם המערבי. כל מנהל שלישי חוטף התקף חרדה אחד לפחות במהלך חייו.


2. מדיטציה זה לא דבר רוחני, זה דבר מדעי מבוסס מחקר. המדיטציה מסייעת לתפקודי המח, מסייעת לתפקודי הזיכרון, נכנסה לתחום הרפואה להפחתת מצבי חרדה, סטרס ודיכאון. מסייעת רבות למחלות כאב. תירגול של כשעתיים בשבוע במשך 3 חודשים בעל פוטנציאל להפחתת חרדה ב 30-40%.



3. מדיטציה זה לא לשבת בחוסר מעש. יש הרבה מעש בחוסר המעש הזה. המדיטציה היא תרגול תודעתי המאמן אותנו להיות בתשומת לב קשובה למה קורה כאן ועכשיו בצורה לא שיפוטית. לא קל לשלב את כל המרכיבים האלה, תנסו בעצמיכם. בטח לא קל את המרכיב האחרון שבטוח שמרגע קריאת הכתבה כבר קפלו לכם בראש כמה אמירות ביקורתיות. לא קל לתרגל מבלי להביא מימד של הצלחה / כישלון לתרגול. המתנה הגדולה היא שהמדיטציה מלמדת אותנו להיות רכים ועדינים לעצמינו כי בכל פעם שעל פניו "לא הצלחתי" להיות בכאן ועכשיו, אני פונה אל עצמי ברכות ובעדינות ומנסה שוב ושוב ושוב. המדיטציה משפרת את היחס שלי לעצמי וכך מתפתח לו אט אט בטחון, חוסן ועוגן.


4. מדיטציה זה פשוט. מרוב שזה פשוט, זה לא קל בכלל. זה לא קל לעצור כשאנחנו רגילים לנוע. כשהמיינד שלנו רוצה לברוח למחוזות העתיד, העבר או הדמיון ואנחנו אומרים לה בואי, רק תהיי איתי כאן. מה זה כאן? אם היא כל הזמן רוצות להיות שם? אבל כאן זה הזמן היחיד שקיים והוא הזמן היחיד שנקי מקטסטרופות ותרחישים, הוא הזמן היחיד שקיים באמת.





מדיטציה לא חייבת להיות בעצימת עיניים אם קשה לכם היא יכולה להיות בחיי היומיום. תוך כדי הליכה מודעת, מקלחת, ציחצוח שיניים או כמובן עם שתית הקפה.

אמרתי לכם, נס הפוך, חזק!


56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page