top of page
  • Ela Bar Zvi

אמאאאלה - תחרות!



לא מעט אנשים מפחדים לעסוק במה שהם באמת רוצים בגלל תחרות. יש שפוגשים מתחרים, ננעלים עד כדי ויתור על חלומות ואפילו סגירת עסקים.

זה קורה לא בגלל האתגר המכירתי והשיווקי ולא בגלל החשש שהשוק מוצף ואין ביקוש. זה רק סיפור הכיסוי. הסיפור האמיתי הוא המערבולת הפנימית, הקולות הצפים שוב ומאיימים : "אני לא מספיק טוב/ה." "יש טובים ממני". חלקם אומרים את זה מפורשות ובקול רם ואצל חלקם זה התת מודע שמדבר.


אם מדגדג לכם להקים עסק עצמאי ואתם קוברים את הרעיון כל פעם מחדש, אם אתם שכירים ואיבדם בטחון בעצמיכם מתוך מחשבה שיש רבים כמוכם. המילים הבאות מוקדשות לכם.

אני יודעת, זה לא פשוט כשהרשת מוצפת בתכנים ורעיונות והבטחון העצמי החמקמק הופך להיות מצרך נדיר.


תקופות של שינוי ואי וודאות, הן ללא ספק מטלטלות, מבלבלות, לפעמים עד כדי אבדן ערך עצמי. הרשת מוצפת בתוכן ומפוטרים רבים ומוכשרים יש בשפע, זה נכון.

אבל אין אחד כמוכם!

אם ברורה לכם מהי השליחות שלכם ומהי התשוקה, אל לכם להזניח אותה. אין אדם אחר שיכול לעשות זאת כמותכם.

אני לא מתכוונת לספר לכם שתחרות תוציא מכם את הכי טוב שלכם, על אף שאני מאמינה בזה. כי לפעמים היא תוציא לכם את הנשמה. ואני לא מתכוונת לנאום לכם על תאורית השפע ושיש מקום לכולם ושהגבולות מתרחבים, על אף שגם בזה אני מאמינה. כי זה ממש לא ידבר אליכם בתקופה כל כך לחוצה. אני רק רוצה להסב את תשומת ליבכם לעובדות. למדע. ולתופעת טבע פשוטה ביותר שהיא – אתם.

תחשבו על זה שבכל העולם, בכל הדורות, בכל הזמנים, לא נולד הייצור שהוא בדיוק אתם! גם לא בקרב תאומים זהים. גם אם המוצר שלכם דומה, השירות שלכם זהה, הנסיון שלכם אחד לאחד, אף אחד לא יכול להיות בדיוק אתם.

לכל אחד יש את הדרך שלו לבטא את עצמו, לכל אחד הקהל שלו ולכל אחד המנהל המגייס שמחפש את הכימיה והאנרגיה בדיוק שלכם והחיבור אליכם יהיה בעיקר בגלל מי שאתם. לא רק בגלל הניסיון, או בגלל ההכשרה, אלא בעיקר בגלל מי שאתם. פה אין חקיינות וזיוף, אין מעתיקי בני אדם, זה פשוט כנגד חוקי הטבע, אי אפשר לשכפל אתכם.

היו אתם, זה הכי מיוחד!

יש מי שמחפש בדיוק אתכם. רק אל תפסיקו.

168 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page