top of page
  • אלה בר-צבי

החיים הם לא שחור ולבן


החיים הם לא שחור ולבן, יש הרבה צבעים באמצע😉 מרביתנו רוצים להכריע את כף המאזניים: שחור או לבן. גם בחיפוש אחר קריירה ומשמעות, האם אני ריאלי או הומאני? האם אני ארטיסט או ביצועיסט? אנשים רוצים להכריע את הכף לכאן או לכאן. לעיתים מסע ההכרעה הזה של אנשים הוא דרך ייסורים, הכולל בתוכו חוויות של החמצה. ואני אומרת שאפשר לשלב את מגוון הכישורים לתוך חיים מלאי משמעות!!! גם כשאין הכרעה האמצע לא חייב להיות פשרה אפורה ומתסכלת, זה יכול להיות שילוב של כל צבעי הקשת. תשאלו את עצמיכם האם אתם על הקשת או על הענן? האם תבחרו באפור כשאפשר לחוות חיים בצבע?

הרבה מאד נועצים שלי חווים את החיים כחווית חיים קוטבית. לא בגלל שיש להם הפרעת אישיות, אלא בגלל שהם רוצים לחיות את החיים במלוא עוצמתם.

והם פיתחו לעצמם גם פרספקטיבה שמביטה על החיים בצורה מאד טוטאלית.

אני אקביל את זה לתחום התזונה: הילדים שלי לדוגמא, לא יודעים לבטא תחושת רעב בינונית.

או שהם גוועים ברעב או שהם מפוצצים.

אין באמצע. זו הדרך שלהם לבטא את התחושות שלהם.

בדיוק אותו הדבר קורה עם נועצים רבים שלי: כאשר לא טוב להם במקום העבודה אז הכל נצבע בצבע שחור, הארגון, הצוות ולעיתים גם התפקיד.

כלומר – הם מוותרים על תפקידים רק מתוך חוויות שליליות והפרספקטיבה אינה מנוטרלת ממגוון הקולות.

אם לא הצלחתי כמנהל פרוייקט בחברה אחת, אין זה אומר שאני לא טוב בניהול פרוייקטים!

מה שמשנה הוא התוכן של התפקיד והמהות שהיא שונה מארגון לארגון.

ואיפה אתם רוצים להיות? להציץ ולא להעיז, או לשחרר לעולם את הבשורה שלכם במלוא עוצמתה? אל תתנו לפחדים להשתלט, גם השחקנים הטובים ביותר התמודדו עם פחד במה. מעבר לפחדים שלנו, שם הפריצה, ההגשמה, ההצלחה ושאר צבעי הקשת🌈


38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page